Odlazi nam stara

Sedam dana do kraja ove 2023 godine.

Ode još jedna godina u nepovrat, jeste li je pametno iskoristili?

Ne brinite ako niste, eno je 2024 zauzima pozu, e sad ko će koga tu da naguzi, znaćemo kad se Zemlja 365 tj 366 puta okrene oko Sunca.

Kod mene je ova 2023 bila pola pola. Prvo je ona mene, pa sam ja nju. Mislim da ćemo se rastati kao dobri drugari uz vince i pesmu i da smo obe zadovoljne i zadovoljene 😃.

Padala sam tamo gde sam i očekivala da ću pasti, naučila konačno da vuk neće promeniti ćud bez obzira na moj trud, neki ljudi su me izdali, neki razočarali, neki potvrdili ono što sam već znala, ali sam eto zavela sebe lažnom nadom da možda ipak neće biti tako…a u stvari bilo je i gore.

Uprkos svima i svemu uspela sam da ostvarim svoje ciljeve, tuga nije uspela da me se dočepa. Jeste, neke ljude sam odstranila iz života, ali potpuno svesno i bez kajanja pa nije bilo razloga za tugu i puno suza. Sve što je trebalo da ode od mene, otišlo je i neka je.

Ova 2023 naučila me je da postoji samo jedna osoba koja će me zaštiti, koja će se boriti za mene i koja neće dati na mene, koja će mi ostvariti svaki san i ispuniti svaku želju, a ta osoba sam ja.

Naučila me je ova 2023 i još jednu važnu lekciju, a to je da uprkos tome što su mi neki ljudi dragi moram pre svega poštovati sebe i svoja uverenja i moralne principe i da one ljude čija se uverenja i moralni principi bitno razlikuju od mojih udaljim od sebe zarad svog duševnog mira i zdravlja.

Svako od nas ima prava da živi svoj život kako želi, pa i ja, a ono što ne želim u svojoj okolini su laž, prevare, izdaje, manipulacija, dvostruki aršini, mudrosere, ljude koji druge unize kako bi sebe izdigli..

Postavih stubove i raširih bodljikavu žicu za granice koje sam odredila i svakog ko se usudi da je preskoči sačekaće opomena, žuti karton. Ko bude uporan dobiće i crveni.

Pola veka je iza mene, nije to malo i pomalo je užasavajuće, al kad pogledam šta sam sve uradila za pola veka…ponosna sam na sebe. Stvarno jesam. Jer nije bilo lako, bilo je vraški teško od samog početka, ali nisam odustala, nisam popustila pred iskušenjima i životnim burama, virovima, nisam krenula lakšim putem već sam išla onim kojim se redje ide i izlazila iz svake nevolje jača. Tudje zlo se odbijalo od mene ostavljajući tek po neku ogrebotinu na duši i vraćalo se odakle je došlo.

Zahvalna sam Bogu jer mi nikog nije uzeo u ovoj godini, a znam mnoge koji nisu imali taj blagoslov. I da ništa drugo nisam uspela da ‘iscedim’ iz ove 2023 godine, dovoljna bi bila činjenica da smo svi pretekli pa da ovu 2023 godinu štikliram kao vrlo dobru, ovako mogu da kažem da je bila odlična.

Ciljevi za 2024 godinu su postavljeni, ali o njima vam možda i reknem koju kad Merkur krene direktno…

Do tada, ostajte mi zdravo i veselo.

P.s. srećna vam svima godina Nova!!!

P.s.s. D. K. B.

I'm Emily

Welcome to Nook, my cozy corner of the internet dedicated to all things homemade and delightful. Here, I invite you to join me on a journey of creativity, craftsmanship, and all things handmade with a touch of love. Let's get crafty!

Let's connect